Boek Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns

Ontdek het boek over de baanbrekende en oneerbiedige campagnes van Karl Lagerfeld voor Chanel, gefotografeerd door de ontwerper zelf.

Toen Karl Lagerfeld in 1983 aan het roer van het modehuis werd benoemd, wilde hij het imago radicaal opschudden en vernieuwen – niet alleen door gedurfde collecties, maar ook, vanaf 1987, door ervoor te kiezen de campagnes van het huis zelf te filmen, een beweging dat was ongekend voor een modeontwerper.

Deze definitieve publicatie, tot stand gekomen in samenwerking met Karl Lagerfeld en het Huis van Chanel, opent met een essay van Patrick Mauriès voordat de campagnes zelf worden onderzocht, chronologisch geordend. Een zorgvuldig samengestelde selectie van afbeeldingen toont honderden spectaculaire kleding gedragen door de beste modemodellen – en persoonlijkheden – van elk tijdperk, van Inès de la Fressange, Claudia Schiffer, Kate Moss en Cara Delevingne, tot Kirsten Stewart en Lily Rose Depp, vastgelegd in glamoureuze locaties, van het appartement van Coco Chanel in Parijs tot de Franse Rivièra of LA.

Gepresenteerd in een high-end, slipcased pakket, biedt Chanel: the Karl Lagerfeld Campaigns een ongeëvenaard overzicht van het huis van Chanel gezien door de ogen – en lens – van Karl Lagerfeld zelf.

Het boek is in het Engels geschreven, heeft als afmeting 27.7 x 19.0 cm en telt 560 pagina’s.

87.00

Product totaal
Opties totaal
Totaal

Ontdek de nieuwste trends, interieurs en exclusieve producten in onze nieuwsbrief.